תרגול יוגה

118771676_2680767742204409_6571667440786940941_o_2680767738871076

שחרור של מתח גופני ונפשי, שיפור היציבה והגמישות, מודעות לנשימה ולהוויה, חיזוק וחיטוב, ניקוי פנימי של מערכות הגוף. שהייה בכאן ועכשיו.

כולנו כבר יודעים שיוגה תורמת רבות למצב הגופני והנפשי כאחד, מפתחת יכולת ריפוי עצמי בגופנו, ומאפשרת לכל אחד ואחת מאיתנו להפוך לגרסה הטובה ביותר של עצמו.

תרגולי יוגה הם המרכיב המרכזי והדומיננטי בכל ריטריט שלנו.
אנו בוחרות את מיטב המורות והמנחים לריטריטים שלנו. כל אחת ואחד מהם הוא מאסטר, אמן בתחומו, בעל יכולת מופלאה להתאים את התרגולים בסדנה למתרגלים ברמות שונות, להדריך ולהנחות בצורה מדויקת ולגרום לך למקסם את היכולות שלך בזמן השיעור.
בכל ריטריט תוכלו לחוות סגנון תרגול יוגה שונה- אשטנגה, האטה יוגה, ויג'נאנה, ויניאסה, ארונא יוגה ועוד. המטרה היא להעניק לך את ההזדמנות להעמיק בסגנון תרגול מסוים, לעבור תהליך לאורך הסדנה, ואולי לחזור אליו בהמשך או להתנסות בסגנון יוגה אחר בסדנה הבאה.

התרגולים לאורך כל סדנה בנויים כמסע, חלקם אינטנסיביים יותר וחלקם רכים יותר, כולם מטעינים אנרגטית ומחדשים גופנית.
בסדנת סופשבוע יש בדרך כלל ארבעה תרגולים סך הכל- תרגול אחד ביום חמישי, תרגול בוקר וערב ביום שישי, ותרגול סגירה ביום שבת. אורך כל תרגול משתנה בהתאם לסגנון הלימוד והמורה, אך רובם נעים בין שעה וחצי לשעתיים.
בחופשות יוגה הנערכות בחו״ל, התרגולים בנויים באופן המאפשר זמן הן להתבוננות עצמית עמוקה, והן לחוויה רוחנית כוללת של היעד אליו הגענו.

IMG_2285
118771676_2680767742204409_6571667440786940941_o_2680767738871076
close

let's be friends

הירשמו לניוזלטר ותהיו הראשונים לשמוע על אירועים חדשים והטבות מיוחדות לחברים בלבד. מבטיחות לשלוח רק דברים שווים ולא להציק 😊

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

× היי, נשמח לעזור!